Iskanje

Na vrh

Obutamacka.si - SPLETNI PRVAKI 2016

WEBSI Spletni prvaki izpostavljajo, predstavljajo in nagrajujejo digitalne presežke Slovenije! S svojo kompleksno, a hkrati logično in transparentno metodologijo bo projekt WEBSI slovenski javnosti postregel z odgovorom na vprašanje: »Kdo je dober in kdo zna?«. Podeljene nagrade WEBSI Spletni prvaki spodbujajo odličnost v slovenskem digitalnem prostoru, pri čemer bodo predstavljene rešitve vseh podjetij, ki so na tem področju v nekem letu ustvarila presežke.

Poslanstvo projekta WEBSI Spletni prvaki je dokumentirati, ovrednotiti in širši javnosti predstaviti projekte in njihove ustvarjalce, ki predstavljajo prerez aktualnega stanja na področju slovenskega digitalnega komuniciranja, ter nagraditi tiste, ki pomembno prispevajo k dvigovanju njegove ravni.

vir: WEBSi

Obutamacka.si je na WEBSi 2016 tekmovanju digitalnih presežkov Slovenije doseglo 1.mesto v kategoriji spletnih trgovin.

WEBSI 2016 1.mesto Obutamacka.si - Zmagovalci v kategoriji spletnih trgovin.

Glavni namen projekta:

S projektom spletne trgovine OBUTA Mačka smo želeli kupcem ponuditi spletno platformo za nakupovanje, ki temelji predvsem na dobrih praksah elektronskega poslovanja, s preprosto a tehnično dovršeno nakupno izkušnjo ter z elementi dizajna, ki odstopajo od ostalih spletnih trgovin v panogi. Stopiti iz povprečja je bil eden izmed ciljev projekta, ki smo ga vztrajno izpolnjevali skozi vse aspekte poslovanja spletne trgovine. S pomočjo skrbno izbranega sistema za upravljanje z vsebinami in implementacijo premišljenih funkcionalosti v nakupni proces smo želeli uporabniško izkušnjo dvigniti na nivo, ki povečuje zadovoljstvo uporabnikov kot tudi maksimizira donosnost spletne trgovine. Cenovno dostopne izdelke smo želeli ponuditi skupaj z najvišjimi nakupnimi standardi v moderno oblikovani spletni trgovini ter s pomočjo mobilne aplikacije in prilagodljivega dizajna za mobilne naprave nakupni proces oddvojiti od standardnega nakupovanja "iz naslonjača".

Glede na omenjene rezultate in s pomočjo integriranih analitičnih orodij smo projektne aktivnosti ciljano usmerili v skupine, ki so same pokazale največ interesa za spletno trgovino in izdelke, ki jih ponujamo ter se najbolje odzvale na zunanjo podobo in projekcijo naše vizije spletne trgovine, kar smo preverili tudi preko spletnih anket in vprašalnikov. Načrtno naslavljanje ključne ciljne skupine se je pokazalo kot uspešna praksa, ki jo prenašamo v nadaljnje načrtovane aktivnosti v projektu.

Glavne aktivnosti končnega uporabnika projekta:

Med glavne aktivnosti, ki hkrati služijo kot gonilo projekta spada primarno uspešna transakcija uporabnika oz. uspešno opravljen nakup v spletni trgovini. Ker je ta aktivnost povezana z velikim številom sekundarnih aktivnosti, ki vodijo do samega nakupa, lahko med njih štejemo: odločitveni proces, ki vključuje medsebojno primerjavo izdelkov in ocenjevanje artiklov po videzu, ceni in udobju, branje modnega bloga spletne trgovine, ogledovanje artiklov v inovativnem 360° pogledu, sodelovanje v nagradnih igrah, reševanje spletnih anket, ki se nanašajo na ponudbo ali uporabniško izkušnjo v spletni trgovini, neposredno deljenje liste želja in priljubljenih artiklov preko spletnega vmesnika ter aktivna interakcija preko največjih socialnih omrežij na katerih spletna trgovina Obuta Mačka dnevno objavlja novosti,  redno nagrajuje svoje zveste kupce ter skrbi za neprekinjeno prodajno in poprodajno podporo svojim kupcem.

Mnenja strokovne žirije:

"Spletna trgovina je ustrezno zasnovana. Navigacija je enostavna za uporabo in pomaga potrošniku do hitrega nakupovanja. Tudi grafično je dobro rešena in ustrezno privlačna za uporabnika."

Ana Sešek

"Elegantna in moderna spletna trgovina. Produkti so smiselno razdeljeni v kategorije - zelo enostavno je najti ustrezen produkt. Filtriranje je premišljeno zastavljeno in zelo olajša nakupovanje. Informacije, ki jih potencialna (stranka) potrebuje, so podane na prvih mestih, strnjeno in enostavno."

Jernej Suhadolc

"Zelo dobra spletna trgovina."    

Tamara Lah Momčilović

"Lepo predstavljena trgovina. Čisto in elegantno. Uporabno."    

 Tomaž Semič

Dodaj odgovor
Primerjava artiklov

Ni artiklov.