Iskanje

Na vrh

Pomoč pri nakupu

Videopredstavitev poteka nakupa v spletni trgovini ObutaMačka.si

 

 

Ko ste izbrali izdelek, ki ga želite naročiti, je treba izbrati velikost izdelka. V izbirniku velikosti (na sliki modra puščica) so navedene vse velikosti, ki so trenutno na zalogi. Za velikosti, ki trenutno niso na zalogi, je navedeno »Ni zaloge - obvesti me«. Za takšne velikosti se lahko prijavite na e-poštno obvestilo o ponovni zalogi. Po izbiri velikosti lahko spremenite tudi število parov, ki jih želite naročiti v tej velikosti, ali pa pustite privzeto nastavitev, če želite naročiti le en par. 

 Pomoč pri nakupu obutve.

Ko ste izbrali želeno velikost in količino, pritisnite gumb na »V KOŠARICO«. Tako boste izbrani izdelek dodali v nakupno košarico, sistem pa vas bo samodejno preusmeril v njeno vsebino. Ko ste v  košarici, lahko pregledate, kateri izdelki so v njej. Če ste ugotovili, da ste se med naročanjem zmotili, lahko izbiro izdelkov urejate kar v košarici. S kliki na označene gumbe (na sliki modra puščica) lahko spreminjate količino. S klikom na »Uredi« lahko spreminjate velikost izdelka. S klikom na »X« lahko izdelek odstranite iz košarice. Če želite spremeniti količino izdelka, potrdite svojo izbiro s klikom na gumb »OSVEŽI KOLIČINE«. Ko ste zadovoljni z vsebino košarice, s klikom na gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO« nadaljujete še na vpis podatkov za dostavo in izbiro načina plačila.

 

Pomoč pri nakupu obutve v spletni trgovini z žensko obutvijo.

 

Na blagajni je za uspešen zaključek nakupa treba izpolniti podatke za dostavo in način plačila. V prvem razdelku »Vaš naslov«  izpolnite vsa polja. Če želite, da paket pošljemo na drug naslov ali v PS Paketomat, odkljukajte »Dostava na drug naslov« in vpišite manjkajoče podatke. Za zaključek naročila je treba izbrati tudi način plačila v tretjem razdelku. Če izberete način plačila s sistemom PayPal, boste preusmerjeni na drugo varno spletno stran, kjer vpišete potrebne podatke in opravite plačilo. Ko ste izpolnili vse podatke in prišli do razdelka  »Pregled naročila«, je treba za oddajo naročila pritisniti na gumb »POTRDI NAKUP«.

 

 Pomoč pri spletnem nakupu obutve.

 

Če ste pred oddajo naročila ugotovili, da ste se zmotili, lahko napako preprosto popravite. Če gre za napačen vnos podatkov, jih lahko popravite v vpisnih poljih. Če ste katerega izmed obveznih podatkov pozabili vpisati ali so navedeni neustrezno, vas bo sistem z obarvanim poljem v rdečo barvo opozoril samodejno. Če ste želeli naročiti drug izdelek ali ste izbrali napačno velikost, se lahko vrnete na prejšnji korak s klikom na »MOJA KOŠARICA« ali s klikom na svinčnik (na sliki modri puščici). V košarici lahko izdelke ponovno urejate, dodajate ali odstranjujete. Po popravkih se vrnite na »Blagajno«, kjer je za uspešno oddajo naročila treba klikniti na gumb »POTRDI NAKUP«.

 

Pomoč pri nakupu ženske obutve.

 

Če ste naročilo pravilno oddali, boste zagledali stran, ki vas obvešča, da je bilo vaše naročilo uspešno oddano. Navedena sta tudi kratek povzetek naročila in možnost tiskanja potrdila (na sliki modra puščica).  

 

 Spletni nakup ženske obutve.

 

Če ste izbrali način plačila po predračunu, boste na tej strani našli tudi podatke o plačilu. Podatki o plačilu bodo prav tako poslani na vaš e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. Če ste naleteli na nepremostljivo težavo pri naročanju, nam lahko pišete na info@obutamacka.si ali s pomočjo obrazca  »Pišite nam« in z veseljem vam bomo pomagali.