Iskanje

Na vrh

Pomoč pri nakupu

Video predstavitev poteka nakupa v spletni trgovini ObutaMačka.si

 

 

Ko ste izbrali izdelek, ki ga želite naročiti, je potrebno izbrati tudi velikost izdelka. V izbirniku velikosti (na sliki modra puščica) so navedene vse velikosti, ki so trenutno na zalogi. Za velikosti, ki trenutno niso na zalogi, je navedeno  »Ni zaloge - obvesti me«.  Za takšne velikosti se lahko prijavite na E-mail obvestilo o ponovni zalogi. Po izbiri velikosti lahko spremenite tudi število parov, ki jih želite naročiti v tej velikosti, ali pa pustite privzeto nastavitev v kolikor želite naročiti le en par. 

 Pomoč pri nakupu obutve.

Ko ste izbrali željeno velikost in količino pritisnite gumb »V KOŠARICO«. Na ta način boste izbrani izdelek dodali v nakupno košarico, sistem pa vas samodejno preusmeri v njeno vsebino. Ko se nahajate v  košarici, lahko pregledate kateri izdelki se v njej nahajajo. V kolikor ste prepoznali da ste med naročanjem storili napako lahko izbiro izdelkov urejate kar v košarici. S kliki na označene gumbe (na sliki modra puščica) lahko spreminjate količino artikla. S klikom na  »Uredi«  lahko spreminjate velikost artikla. S klikom na  » X «  lahko artikel odstranite iz košarice. V primeru spreminjanja količine artikla, potrdite svojo izbiro s klikom na gumb  »OSVEŽI KOLIČINE«.  Ko ste zadovoljni z vsebino košarice s klikom na gumb  »NADALJUJ NA BLAGAJNO« nadaljujete še na vpis  podatkov za dostavo ter izbiro načina plačila.

 

Pomoč pri nakupu obutve v spletni trgovini z žensko obutvijo.

 

Na blagajni je za uspešen zaključek nakupa potrebno izpolniti podatke za dostavo, ter način plačila. V prvem razdelku  »Vaš naslov«  izpolnite vsa polja. V kolikor želite, da paket pošljemo na drug naslov, ali v PS Paketomat, odkljukajte »Dostava na drug naslov« in vpišite manjkajoče podatke. Za zaključek naročila je potrebno izbrati tudi način plačila v tretjem razdelku. V kolikor izberete način plačila s sistemom PayPal, boste preusmerjeni na drugo varno spletno stran, kjer vpišete potrebne podatke ter opravite plačilo. Ko ste izpolnili vse podatke in prišli do razdelka  »Pregled naročila«  je potrebno za oddajo naročila pritisniti na gumb »POTRDI NAKUP«.

 

 Pomoč pri spletnem nakupu obutve.

 

V kolikor ste pred oddajo naročila prepoznali, da ste storili napako in bi jo želeli popraviti lahko to enostavno storite. V kolikor gre za napačni vnos podatkov, jih lahko ustrezno popravite v vpisnih poljih. Če ste katerega izmed obveznih podatkov pozabili vpisati, ali so navedeni neustrezno, vas bo sistem z obarvanim poljem v rdečo barvo opozoril samodejno. V kolikor ste želeli naročiti drug artikel ali ste izbrali napačno velikost, se lahko vrnete na prejšnji korak s klikom na »MOJA KOŠARICA« ali s klikom na svinčnik (na sliki modri puščici). V košarici lahko artikle ponovno urejate, dodajate ali odstranjujete. Po željenih popravkih se vrnite na »Blagajno«, kjer je potrebno za uspešno oddajo naročila klikniti še na gumb »POTRDI NAKUP«.

 

Pomoč pri nakupu ženske obutve.

 

V kolikor ste naročilo oddali pravilno boste zagledali sledečo stran, ki vas obvešča, da je bilo vaše naročilo uspešno oddano. Naveden je tudi kratek povzetek naročila ter možnost tiskanja potrdila (na sliki modra puščica).  

 

 Spletni nakup ženske obutve.

 

V kolikor ste izbrali način plačila po predračunu, boste na tej strani našli tudi podatke o plačilu. Podatki o plačilu bodo prav tako poslani na vaš E-mail naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila. Če ste naleteli na nepremostljivo težavo pri naročanju, nas lahko kontaktirate na info@obutamacka.si ali s pomočjo obrazca  »Pišite nam«  in z veseljem vam bomo pomagali.