V nakupovalni košarici ni artiklov. :-(
Registracija
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini OBUTA Mačka se ni treba registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani se strinjate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni v spletni trgovini OBUTA Mačka.
Naročanje
Nakup v spletni trgovini OBUTA Mačka.si je mogoč samo v slovenskem jeziku. Za samodejni prevod vsebin predlagamo namestitev razširitve za spletni brsklanik Google Prevajalnik, ki je prosto dostopen v spletni trgovini Google Chrome.
Vsa naročila potekajo prek spletne trgovine OBUTA Mačka in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni na teden. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega izdelka ni na zalogi, nam pošljite poizvedbo na [email protected] in obvestili vas bomo, ali je dobava mogoča. Izdelki v spletni trgovini so izdelani iz naravnih in umetnih materialov, v opisu izdelka pa je navedeno natančneje za katere materiale gre. Za podrobnejše informacije o sestavi posameznega izdelka nam pišite po elektronski pošti. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletni trgovini OBUTA Mačka so v evrih in vsebujejo 22% DDV. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije, d.d., po ceniku, objavljenem na spletni strani www.obutamacka.si.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je mogoč osebno na naslovu podjetja, po pošti ali e-pošti. Znižani izdelki so označeni z oznako "AKCIJA".
Oddaja naročila je mogoča tudi po telefonu. Kupec s klicem na številko za naročanje 031/257-648 lahko odda naročilo, ki ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (npr. "potrjujem naročilo"), tako da po e-pošti odgovori na potrdilo, ki mu je posredovano ob oddaji naročila. Pogodba je sklenjena, ko kupec pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema. Kupca za klice na telefonsko številko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.
Akcije in znižanja
Ob prijavi na E-novičke prejmete na e-naslov kodo, ki jo lahko vpišete v košarici ob naslednjem nakupu v spletni trgovini. Popust v višini 5% bo obračunan na blagajni spletne trgovine.
Kuponi za popust, ki jih prejmete prek E-novičk, naše Facebook strani ali drugih kanalov, lahko uporabite do datuma, ki je naveden ob posredovanem kuponu. Popust ni združljiv z drugimi ugodnostmi, kar pomeni, da lahko uporabite le en popust na naročilo. Popust velja na maloprodajno ceno artikla in je obračunan na blagajni spletne trgovine. Če sistem ob vpisu kupona javi napako, preverite črkovanje ali datumsko veljavnost kupona.
Brezplačna dostava traja od trenutka objave akcije do trenutka prekinitve oz. ko je objava umaknjena z naslovnice. Akcija, ki je oznanjena na naslovnici spletne trgovine, je prav tako razvidna na blagajni, kjer se poštnina ne obračuna, ampak je označena s ceno 0,00 EUR.
Artiklom v kategoriji OUTLET ne obnavljamo zalog in so na voljo le v trenutno objavljenih velikostih in barvah.
Status naročila
Status naročila prejmete po e-pošti. Vsako spremembo naročila dobite na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto, če kateri od vaših naročenih izdelkov trenutno ni dobavljiv.
Dostavni rok
Dostavni rok je od 1 do 3 delovne dni. Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini OBUTA Mačka, so na zalogi in so zaradi tega zelo hitro odposlani. V izjemnih primerih se zgodi, da izdelka ni na zalogi, takrat vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije, d.d., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji delovni dan. V času sezonskih razprodaj in akcij, se lahko zaradi povečanega prometa, čas obdelave vašega naročila podaljša.
Načini plačila
Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu ta dostavi naročeno blago.
Kupcu po e-pošti izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano, ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno.
Kupec je preusmerjen na varno stran ponudnika spletnih plačil PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano, ko iz sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu.
Kupec opravi plačilo na varni strani spletne trgovine in ni preusmerjen na stran ponudnika spletnih plačil. Blago je odposlano, ko prejmemo potrdilo o plačilo s strani ponudnika spletnih plačil.
Obvestilo o računu in obveznosti kupca
Obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, je na voljo na povezavi: "Vklopi razum, zahtevaj račun!"
Zamenjava blaga
Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen idr.), ga lahko skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v 14 dneh na [email protected] V naši vednosti in po dogovoru nam izdelek pošlje na naslov za menjave in vračila: DUKATO, d.o.o., Vilenska cesta 12, 2312 Orehova vas, in poslali mu bomo drugega, skladno z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca, je strošek vračila izdelka.
Izdelek, ki ga želite zamenjati, mora biti nenošen, čist in nepoškodovan ter v originalni embalaži. Škatla od čevljev ne sme biti popisana ali polepljena s poštnimi nalepkami. Originalno embalažo je pred pošiljanjem potrebno zaščititi (npr. s plastično vrečko ali drugo kartonsko škatlo). Če ste obutev že nosili in ima podplat vidne znake obrabe, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoče. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,lastnosti in delovanja blaga.
Preklic naročila in neprevzem pošiljke
Kupec lahko svoje naročilo prekliče v dveh urah po oddaji naročila. Pri pravočasnem preklicu naročila kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti na [email protected] Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi pozneje, vendar samo, če mu po e-pošti sporočimo, da izdelka, ki ga je naročil, začasno ni na zalogi.
Reklamacije in vračilo blaga
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Potrošnik ima skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju na obrazcu (klikni za prenos obrazca) ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na [email protected], iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki ter ga pošlje podjetju na naslov za vračila in menjave: DUKATO, d.o.o., Vilenska cesta 12, 2312 Orehova vas. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.
Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kot navaja 43.d člen ZVPot, vrnemo prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Denar bomo vrnili nemudoma, ko bo to mogoče, vendar ne pozneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti nenošen, čist in nepoškodovan ter v originalni embalaži. Škatla od čevljev ne sme biti popisana ali polepljena s poštnimi nalepkami. Originalno embalažo je pred pošiljanjem potrebno zaščititi (npr. s plastično vrečko ali drugo kartonsko škatlo). Če ste obutev že nosili in ima podplat vidne znake obrabe, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoče. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,lastnosti in delovanja blaga.
V podjetju Dukato d.o.o. se z lastnim fotografiranjem izdelkov in obdelavo slik trudimo, da na spletni strani prikažemo izdelke, ki odražajo dejansko stanje glede barv, materialov in podrobnosti izdelave. Ker pa se zavedamo, da obiskovalci dostopajo do spletne strani z različnimi napravami in različnimi nastavitvami zaslonov (npr. svetlost, različne nastavitve toplote barv, filter modre svetlobe pri mobilnih napravah, različne tehnologije osvetlitve LCD in LED zaslonov idr...) predlagamo da v izogib morebitnem odstopanju v barvnem odtenku pred nakupom preverite barvni odtenek še na drugi napravi npr. namiznem računalniku ali mobilnem telefonu ali nas kontaktirajte na [email protected]
Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:
Skladno z ZVPot je napaka stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik skladno z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake v dveh letih, odkar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na ta način:
če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita;
kupec mora prodajalca obvestiti na [email protected] in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda;
obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
vrne plačani znesek.
Če napaka ni sporna, ponudnik čim prej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel pri spletnem nakupu. Kupec, ki ni potrošnik skladno z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.
Skladno z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži skladno s tem zakonom. Skladno s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj.
Politika varstva osebnih podatkov
Politika varstva osebnih podatkov podjetja DUKATO d.o.o., je dostopna tukaj.
Odjava od prejemanja komercialnih in informativnih sporočil
Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novičke) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi "Odjava od E-novičk". Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.
Prejemanje komercialnih in informativnih SMS-sporočil ali sporočil preko aplikacij (Viber, Whatsapp, Messenger, ipd. ) lahko prekličete s sporočilom ODJAVA na 031/257-648 ali ustno s telefonskim klicem na mobilno telefonsko številko 031/257-648 v delovnem času (vsak delovnik 9.00-15.00) ali pisno na [email protected], kjer kot predmet sporočila navedete ODJAVA in pripadajočo telefonsko številko. Ponovna prijava je mogoča z oddajo novega naročila.
Podjetje
Podjetje DUKATO, d.o.o., je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Maribor, z dnem 19. 2. 2014 z matično številko 6553869000. ID za DDV je SI56044330, podjetje je zavezano za DDV. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja. Podjetje je vpisano v sodni register pod številko SRG 2014/7428 pri Okrožnem sodišču v Mariboru.
Pritožbe, reklamacije in informacije
Za morebitne pritožbe, reklamacije in informacije, povezane z našimi storitvami, nam lahko pišete na e-naslov [email protected] ali na:
DUKATO, d.o.o.,
Vilenska cesta 12
2312 Orehova vas