Iskanje

Na vrh

Splošni pogoji poslovanja

Registracija:

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini OBUTA Mačka se ni potrebno registrirati. Za uspešen nakup so potrebni naslednji podatki: naslov plačnika oz. naslov za dostavo, mobilna telefonska številka in e-naslov, na katerega kupec prejme potrdilo o nakupu. Z uspešno oddanim naročilom oz. nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini OBUTA Mačka.

 

Naročanje:

Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine www.obutamacka.si in so dostopna 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ni na zalogi nam pošljite poizvedbo na info@obutamacka.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Artikli v spletni trgovini so izdelani iz umetnih materialov, razen, če je v opisu izdelka navedeno drugače. Za podrobnejše informacije, glede sestave posameznega artikla, nas kontaktirajte po elektronski pošti. Cene veljajo do trenutka objave novega cenika na spletni strani. Vse cene izdelkov v spletni trgovini OBUTA Mačka so v evrih in vsebujejo 22% DDV. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije d.d., po ceniku, objavljenem na spletni strani www.obutamacka.si.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Pogodba bo shranjena pri našem podjetju, dostop do nje je možen osebno na naslovu podjetja, po pošti ali po e-pošti. Znižani izdelki so označeni z oznako "AKCIJA".

Oddaja naročila je možna tudi preko telefona. Kupec s klicem na številko za naročanje 031-257-648 lahko odda naročilo, ki pa ga mora tudi pisno potrditi z jasnimi besedami (npr "potrjujem naročilo"), tako da preko e-pošte odgovori na potrdilo, ki je kupcu posredovano ob oddaji naročila. Pogodba je sklenjena, ko jo kupec pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema. Kupca za klice na telefonsko številko v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov bremeni le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater. 

 

Status naročila:

Status vašega naročila prejmete preko e-pošte. Vsako spremembo vašega naročila dobite na vaš e-naslov katerega ste navedli ob nakupu. Prav tako dobite e-pošto v primeru, če kateri od vaših naročenih artiklov trenutno ni dobavljiv, zato je spremljanje vaše e-pošte pomembno.

 

Dostavni rok:

Dostavni rok je od 1 do 5 dni. Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini OBUTA Mačka so v večini primerov na zalogi in so zaradi tega zelo hitro odposlani. Če se zgodi, da izdelka ni na zalogi vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila. Pri dostavi sodelujemo s Pošto Slovenije d.d., ki zagotavlja hitro in zanesljivo dostavo paketov. V večini primerov stranke naročene izdelke prejmejo že naslednji dan.

 

Načini plačila:

- Z gotovino po povzetju:

Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. 

Preko TRR po izdanem predračunu:

Kupcu preko e-pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo odposlano takoj ko bo na TRR podjetja razvidno, da je bilo plačilo uspešno izvedeno.

S plačilnim sistemom PayPal:

Kupec je preusmerjen na varno stran sistema PayPal, kjer opravi plačilo. Blago bo odposlano takoj ko s strani sistema PayPal prejmemo potrditev o plačilu.

Račun za plačilo prejmete na naslov, ki ste ga posredovali ob oddaji naročila.

 

Obvestilo o računu in obveznosti kupca

Obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun je na voljo na naslednji povezavi:  "Vklopi razum, zahtevaj račun!"

 

Zamenjava blaga:

Če je kupec naročil izdelek, ki mu kakorkoli ne ustreza (prevelik, premajhen,...) ga lahko pri nas zamenja. O želeni zamenjavi nas mora obvestiti v roku 14 dni na info@obutamacka.si. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj na naslov za menjave in vračila: DUKATO d.o.o., P.E. Vilenska 12, 2312 Orehova vas in poslali mu bomo drugega, v skladu z dogovorom. Edini strošek, ki bremeni kupca je strošek vračila artikla.

 

Preklic naročila in neprevzem pošiljke:

Kupec lahko svoje naročilo prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. V primeru pravočasnega preklica naročila, kupcu v zvezi s tem ne nastanejo nobeni stroški. Naročilo prekličete po e-pošti na info@obutamacka.si. Kupec lahko svoje naročilo prekliče tudi kasneje vendar samo v primeru, da mu preko e-pošte sporočimo, da artikel katerega je naročil začasno ni na zalogi.  

 

Reklamacije in vračilo blaga: 

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima v skladu s Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju na obrazcu, (klikni za prenos obrazca) ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na info@obutamacka.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki ter ga pošlje podjetju na naslov za vračila in menjave: DUKATO d.o.o., P.E. Vilenska 12, 2312 Orehova vas. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na bančni račun (TRR), ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili nemudoma ko bo to mogoče, vendar ne kasneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Slike oz. fotografije artiklov, ki so objavljene v spletni trgovini OBUTA Mačka, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla.  Do razlik v barvnem odtenku artikla lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik...) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.  

 

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:

V skladu z ZVPot je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:

  • če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

  • kupec mora prodajalca obvestiti preko info@obutamacka.si in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

  • obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.

 

Ponudnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali

  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

  • vrne plačani znesek.

 

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo. 

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik v splošnih pogojih poslovanja obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za SRPS tukaj. 

 

Izjava o varovanju osebnih podatkov:

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje reklamnega in informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Spletne strani imajo nameščen Comodo SSL (Secure Sockets Layer) cerifikat z najvišjo stopnjo zaščite, ki med pošiljanjem podatkov varuje osebne podatke pred zunanjimi vdori.

 

Odjava od prejemanja komercialnih in informativnih sporočil:

Prejemanje reklamnih in informativnih elektronskih sporočil (E-novičke) lahko prekličete tako, da na dnu sporočila sledite povezavi "Odjava od E-novičk". Ponovna prijava je mogoča v spletni trgovini ali z oddajo novega naročila.

Prejemenje komercialnih in informativnih SMS sporočil, lahko prekličete s sporočilom ODJAVA na 031-257-648 ali ustno s telefonskim klicem na mobilno telefonsko številko 031-257-648 v času delovnega časa (vsak delovnik 9.00-15.00) ali pisno na info@obutamacka.si, kjer kot predmet sporočila navedete ODJAVA in pripadajočo telefonsko številko. Ponovna prijava je mogoča z oddajo novega naročila.

 

Podjetje:

Podjetje DUKATO d.o.o. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Maribor z dnem 19.2.2014 z matično številko 6553869000. ID za DDV je SI56044330, podjetje je zavezano za DDV. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja. Podjetje je vpisano v sodni register pod številko SRG 2014/7428 pri Okrožnem sodišču v Mariboru.

 

Pritožbe, reklamacije in informacije:

V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na naslov info@obutamacka.si ali po pošti na naslov: 
  

DUKATO d.o.o.

P.E. Vilenska 12

2312 Orehova vas