Iskanje

Na vrh

Zamenjava ali vračilo izdelka

Postopek menjave ali vračila je preprost. Ker pri spletnem nakupu izdelka ni mogoče pomeriti, vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek preprosto vrnete ali zamenjate.

 

K paketu (v embalažo) priložite in izpolnite obrazec za vračilo oz. menjavo artikla.

Če nimate možnosti natisniti obrazca za vračilo ali menjavo artikla, paketu priložite list papirja s podatki:

  • kdo je pošiljatelj paketa;
  • zakaj ga pošiljate: ali gre za menjavo, vračilo ali reklamacijo;
  • številko naročila, na katerega se menjava, vračilo ali reklamacija nanaša;
  • vaše želje po menjavi (za drugo številko/izdelek) ali vračilu kupnine;
  • vaš TRR, kamor vam bomo, če tako želite, povrnili znesek kupnine, če menjave nimamo na zalogi oziroma če se odločite za vračilo kupnine

Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti:

  • nenošen, čist in nepoškodovan ter v originalni embalaži
  • škatla od čevljev ne sme biti popisana ali polepljena s poštnimi nalepkami. Originalno embalažo je pred pošiljanjem potrebno zaščititi (npr. s plastično vrečko ali drugo kartonsko škatlo)
  • če ste obutev že nosili in ima podplat vidne znake obrabe, odstop od pogodbe in vračilo izdelka žal ni več mogoče. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu,
    kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec
    pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave,lastnosti in delovanja blaga.

Izdelek pošljete na naš naslov:

  • DUKATO, d.o.o.,
  • Vilenska cesta 12
  • 2312 Orehova vas

Izdelek pošljite brez odkupnine, saj pošiljk z odkupnino žal ne moremo sprejeti. 
Pri menjavi ali vračilu izdelka strošek poštnine bremeni kupca, medtem ko je ponovna dostava paketa brezplačna. 

Vse dodatne informacije lahko preberete tudi v splošnih pogojih poslovanja ali nam pišete na [email protected].

Če menite, da gre za reklamacijo, prosimo, da preverite splošne pogoje poslovanja in nas skladno z njimi o tem najprej obvestite na [email protected].

 

Postopek vračila ali menjave lahko opravite po predhodnem dogovoru tudi na naslovu podjetja: