Iskanje

Na vrh

Pogosta vprašanja in odgovori

 

1. Kako pravilno izpolnim položnico oz. UPN-nalog, ko plačujem po predračunu?

                                 Kako izpolnim UPN pri plačilu po predračunu.

2. Ali je mogoč osebni prevzem naročenega blaga?

Da. Osebni prevzem naročenih artiklov je mogoč v delovnem času prevzemnega mesta na naslovu podjetja.  

PON - PET  12:00 - 16:00

SOB- NED  ZAPRTO

 

Na prevzemnem mestu je mogoče plačati samo s plačilnimi karticami!

3. Kako dolgo traja dostava naročenega blaga?

Naročeno blago oddamo v dostavo praviloma še isti delovni dan. V času sezonskih razprodaj in akcij, se lahko zaradi povečanega prometa, čas obdelave vašega naročila podaljša.

Čas dostave je odvisen od Pošte Slovenije. Praviloma paket dostavijo v 1-3 delovnih dneh.

 

4. Izbrala sem način plačila po predračunu. Kako plačam?

Znesek kupnine nakažete na TRR: SI56610000006773566, kjer v polje Sklic vpišete številko naročila.

 

5. Pred tednom dni sem naročila arikle, vendar jih še nisem prejela.

Preverite ali ste dobili SMS ali EMIAL sporočilo Pošte Slovenije s podatki za sledenje paketa. Preverite povezavo za slednje paketa ali nas kontaktirajte na [email protected] 

in pomagali vam bomo preverili status paketa. 

 

6. Izvedla sem naročilo, a nisem prejela potrditvenega maila.

Preglejte mapo za vsiljeno oz. nezaželjeno pošto (SPAM) ali mapo PROMOCIJE (Gmail), če potrditvenega maila tudi tam ni, nas o tem obvestite na [email protected].  

Če se potrditveno sporočilo nahaja v mapi za vsiljeno pošto (SPAM), sporočilo izberite in ga označite  "Ni vsiljena pošta" s tem se bo sporočilo premaknilo v mapo "Prejeto". 

 

7. Naročila sem artikel, a mi je premajhen. Je mogoče izdelek vrniti ali ga menjati za drugo številko?

Zamenjava je vsekakor mogoča. Postopek zamenjave ali vračila si lahko preberete na tej povezavi: Zamenjava ali vračilo izdelka. 

 

8. V spletni trgovini so mi zelo všeč sivi škornji. Ali je artikel dobavljiv tudi v črni barvi?

Izdelki v spletni trgovini OBUTA Mačka so dobavljivi samo v barvah in modelih, ki so trenutno objavljeni.

 

9. Kupila bi artikel, a velikost trenutno ni na zalogi. Kdaj bo spet na voljo?

Naše zaloge so odvisne tudi od naših dobaviteljev. Zaloge redno obnavljamo, zato vam svetujemo, da spremljate našo spletno trgovino in Facebook strankjer objavljamo vse novosti.

Lahko se prijavite tudi na opomnik o ponovni zalogi. Prijava na opomnik se nahaja v izbirniku številk (velikosti) posameznega artikla. 

 

10. Kje in kako vpišem kupon za popust? 

Slikovna navodila za vpis kupona na namiznih in mobilnih napravah se nahajajo na naslednji povezavi: Navodila za vpis kupona. 


11. Izdelek bi rada vrnila, ker mi ni všeč. Kakšen je postopek vračila kupnine in izdelka?

Izdelek lahko vrnete v 14 dneh od dneva nakupa. Kupnino bomo nakazali najpozneje v 14 dneh od prejema paketa na naš naslov. Vse informacije si lahko preberete tudi v

Splošnih pogojih poslovanja ter na strani Zamenjava ali vračilo izdelka. 

 

12. Iz kakšnih materialov so izdelani izdelki?

Materiali so navedeni v opisu ob posamezn em izdelku. Pri oblačilih so materiali navedeni v opisu artikla na strani kot tudi na etiketi oziroma embalaži artikla v kateri je dostavljen. Pri obutvi je opis razdeljen na zunanji del, notranji del in podplat. Na slikah spodaj lahko najdete razlago in opise posameznih delov in materialov, iz katerih so izdelani. Če je izdelek izdelan iz "drugih materialov", v opisu ob izdelku lahko najdete natančnejšo opredelitev, na primer tekstilno usnje, brušeno tekstilno usnje ipd.

 

Materiali izdelave obutve