V nakupovalni košarici ni artiklov. :-(
Podjetje Ceneje d.o.o. je letos že četrto leto zapored organiziralo projekt Spletni trgovec leta, v okviru katerega slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje njihovih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja, obenem pa se potegujejo za naziv »spletnega trgovca leta« v svoji kategoriji. Projekt se je zaključil s konferenco sMind, 24. novembra na Ljubljanskem gradu. Spletni trgovec leta (STL) je temeljni projekt ter gonilo razvoja in zaupanja v spletno nakupovanje v Sloveniji in regiji. Ima širši vsebinski, strokovni in izobraževalni kontekst in prepoznava najboljše poslovne prakse trgovcev na spletu skozi več ključnih dimenzij poslovanja, med katerimi je pomembno prepoznati pravo dodano vrednost za potrošnika skozi implementacijo korektnih, poštenih, zanesljivih in sodobnih poslovnih praks v spletni trgovini. Temelji na obsežnem raziskovalnem projektu spletnih nakupovalnih navad v regiji, ki jo izvaja podjetje Ceneje d.o.o. skupaj s partnersko agencijo Valicon in je v zadnjih štirih letih zajela mnenja ter izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev.
Za naziv Spletni trgovec leta 2015 se je potegovalo 92 spletnih trgovin, k izboru zmagovalcev je prispevalo več kot 33.000 slovenskih spletnih kupcev. Med zmagovalci in poraženci je odločila kakovost nakupne izkušnje – najboljše poslovne prakse trgovcev na spletu so določili na podlagi kombinacije tehnične dovršenosti in izjemne podpore strankam.
Spletna trgovina Obuta Mačka je v odlični konkurenci prejela naziv spletni trgovec leta 2015 v kategoriji oblačila in obutev, ter naziv Zanesljiv trgovec. Značka zanesljiv trgovec na podlagi različnih kriterijev potrjuje, da gre za zanesljivo spletno trgovino in zaupanja vredno podjetje, ki trgovino upravlja. V okviru pridobivanja značke se pri spletnem trgovcu preverja izpolnjevanje kriterijev zanesljivosti in varnosti storitev ter mnenja spletnih kupcev, ki izražajo ustrezno raven uporabniške izkušnje. Značka ima na slovenskem in hrvaškem spletnem trgu pomembno vlogo povečevanja zaupanja spletnih kupcev, ki je ključno za rast spletnega nakupovanja v prihodnje.